I primi cinque produttori di fibra di vetru di u mondu

图片6

Prima, Owens Corning in i Stati Uniti

A cumpagnia OC americana famosa in u mondu hè stata pioniera in a fabricazione di fibra di vetru glubale dapoi u so stabilimentu in u 1938. Attualmente, hè sempre u più grande fabricatore di fibra di vetru in u mondu.

A cumpagnia hà avà assi di US $ 3.4 miliardi è 17000 impiegati cù alta tecnulugia è alta qualità di gestione.Havi quasi 100 fabbriche, cumprese più di 20 fabbriche di fibra di vetru, chì coprenu più di 30 paesi è regioni in u mondu.Attualmente, a cumpagnia hà una capacità di pruduzzione annuale di fibra di vetru di 650000 tunnellate è un volume di vendita annuale di US $ 1 miliardi.

图片7

Siconda, Saint Gobain in Francia ?gruppu Vetrotex

A cumpagnia hè diventata u sicondu fabricatore di fibra di vetru di u mondu degne di u so nome.Attualmente, a so capacità di pruduzzioni annuali di fibra di vetru righjunghji 590000 tunnellate.In l'ultimi anni, a cumpagnia hà acquistatu, unitu è ​​​​custruitu parechje fabbriche di fibra di vetru in u mondu sanu, cum'è AgI in Tailanda, vertex 90% shares in a Repubblica Ceca, una nova linea di produzzione di forni di cisterna senza alkali cù una pruduzzioni annuale di 25000. tunnellate in Corea di u Sud, Vitex in India, una fabbrica di filati elettronici G-75 cù una pruduzzione annuale di 240000 tunnellate in Messico è cumpagnia di fibra di vetru Regenburg in Germania.Inoltre, u cuntinente cinese hà investitu 24 milioni di dollari americani, è a nova linea di pruduzzioni di fibra di vetru resistente à l'alkali di Beijing Sam Phil Glass Fiber Co., Ltd., chì hà una pruduzzione annuale di 5000 tunnellate, hà investitu 23 milioni 600 mila dollari americani. .Hà acquistatu 80% di a nova fabbrica di fibra di vetru di Hangzhou Glass Group, è hà aghjustatu 40 milioni di yuan à i 5000 $ US.

图片8

Terzu, Xingtai Ruiting IMP&EXP CO.,LTD

Xingtai Ruiting IMP&EXP co.,ltd.(in seguitu chjamatu "Hebei yuniu", "cumpagnia") hè una impresa specializata in l'affari di fibra di vetru.Hè principarmenti fucalizza nantu à a pruduzzione è a vendita di fibra di vetru è i prudutti Hebei yuniu hè impegnatu à migliurà una impresa cù u sviluppu all-round, una strategia chjara, un bonu bonu, una cultura eccellente, una gestione fina, una tecnulugia avanzata è una reta di marketing cumpleta.A cumpagnia hà una gamma completa di prudutti di fibra di vetru, principarmenti includendu fibra di vetru senza alkali è senza alcaline, roving senza torsione, precursore tritatu, tippu d'emulsione è tippu di polveri viscosa tagliuzzata, fibra di vetru, gasa grossa Twistless è altri prudutti di fibra di vetru rinfurzata, è ancu vetru. tessuti compositi di fibra è altri prudutti di fibra di vetru.A squadra di vendita internaziunale prufessiunale hà stabilitu una reta di vendita globale di distribuzione ragiunate è hà stabilitu relazioni di cooperazione à longu andà è stabile cù i clienti in più di 60 paesi è regioni, cumpresi l'America di u Nordu, u Mediu Oriente, l'Europa, l'Asia Sudueste è l'Africa Ci sò assai. imprese leader di l'industria mundiale trà i clienti.

图片9

Quartu.China Fiberglass giant stone group, un grande gruppu d'impresa di fibra di vetru in Cina cuntinente.

A cumpagnia pruduce varietà di fibra di vetru è specificazioni di più di 20 categurie, quasi 500 specificazioni, hè a cuntinente cinese rinfurzata varietà di fibra di vetru, specificazioni di i pruduttori più cumpletu.A cumpagnia hà una pruduzzione annuale di 100000 tunnellate di fornu di cisterna senza alkali, creendu a più alta capacità di produzzione annuale di un fornu di cisterna unicu in u mondu.Vale a pena nutà chì a linea di pruduzzione di u fornu di cisterna adopta a tecnulugia di prucessu più avanzata è l'equipaggiu in u mondu, cum'è a capacità ultra grande è u fornu di unità di combustione d'ossigenu puru, chì migliurà assai l'efficienza termica di u fornu è riduce u cunsumu d'energia;A tecnulugia di cuntrollu di piastra di fuga d'alta precisione hè aduttata per riduce a diffarenza di temperatura di a piastra di fuga è migliurà l'uniformità di diametru di un precursore unicu;Aduttà a tecnulugia di altu flussu di trè split drawing di piastra perdite assai migliurà a pruduzzioni di una sola macchina: aduprendu u prucessu di taglio curtu direttu di precursore, u prucessu di pruduzzioni hè simplificatu, chì ùn solu risparmia energia, ma ancu migliurà significativamente l'efficienza di pruduzzione.

Attualmente, i prudutti di a cumpagnia ùn sò micca solu venduti à 30 pruvince è cità in Cina, ma ancu esportati in più di 60 paesi è regioni cum'è l'America di u Nordu, l'Europa, l'Africa, u Mediu Oriente è l'Asia Sudueste.A so capacità di pruduzzione annuale di fibra di vetru hà righjuntu 500000 tunnellate, u primu postu in Asia è u terzu in u mondu.

Ricertamenti, a cumpagnia hà formulatu un novu pianu di sviluppu: da u 2012, Tongxiang, Zhejiang compie a custruzzione di una basa cù una pruduzzione annuale di 600000 tunnellate, Jiujiang, Jiangxi in u mezzu compie a custruzzione di una basa di fibra di vetru senza alkali cù una pruduzzioni annuali di 150000 tunnillati, è Chengdu, Sichuan in l 'Occidenti vi compie a custruzzione di una basa di fibre di vetro novu materiale cù una pruduzzioni annuali di 600000 tunnellati.

图片10

Quintu, PPG Industries Inc in i Stati Uniti

Stu fabricatore di fibra di vetru, chì si cunsidereghja sempre u terzu in u mondu, hè statu tranquillamente superatu da u gruppu di petra gigante di fibra di vetru di Cina à u quartu in u mondu.Attualmente, a so capacità di pruduzzione annuale di fibra di vetru hè di 400000 tunnellate.

Nta l'ultimi anni, a cumpagnia hà acquistatu, fusionatu è stabilitu joint ventures o fabbriche di fibre di vetru di novu custruite in u mondu per espansione ancu a so capacità di produzzione di fibra di vetru.Per esempiu, a cumpagnia hà acquistatu a cumpagnia di sirenka olandese, hà compru 50% di azioni di una sucietà di fibra di vetru in Venezuela, fusiona a cumpagnia TGF in u Regnu Unitu, ripigliò a pruduzzione di a fabbrica di wingan, è hà sviluppatu a so fabbrica di hogezand in Olanda, aumentendu u so vetru tutale. capacità di pruduzzione di fibre in Auropa da 35% À u listessu tempu, a cumpagnia hà ancu investitu US $ 50 milioni per custruisce un novu fornu di cisterna Chester in l'America di u Nordu, cù una capacità di produzzione annuale di 25000 tunnellate.

Inoltre, a cumpagnia hà ancu stabilitu Bicheng Glass Fiber Co., Ltd. (in seguitu chjamatu PFG) in una joint venture cù Formosa Plastics Group Nanya Plastics Co., Ltd. in Taiwan, ognuna chì tene 50% di l'azzioni.In u 2005, a capacità di pruduzzione annuale di u tessulu elettronicu in l'isula di Taiwan hà righjuntu 25 miliardi 900 milioni di metri, aumentatu à 27 miliardi 600 milioni di metri in 2006, è u tassu di crescita annuale hà righjuntu 6,48%.In 2007, a cumpagnia avia 1892 air-jet looms in Taiwan, Cina, cù una capacità annuali di 378 millioni di metri, 36,95% di più cà quellu in 2006. A cumpagnia hà travagliatu in più cù Taiwan South Asia company, China, è hà stabilitu u Kunshan Glass. Fibre Co., Ltd. in Kunshan in Cina.Dui forni elettronici di cisterna di filatu cù una pruduzzione annuale di 30000 tunnellate sò stati messi in opera successivamente.Attualmente, a cumpagnia hà 506 telai à jet d'aria, è a capacità di produzzione annuale di panni elettronici hà più di 100 milioni di metri.

图片11

Tempu di Postu: Apr-28-2022